عشق ملموس
 
درباره وبلاگ


بیشترازهمیشه دلواپس خودمم ...بایدبیشترمواظب خودم باشم..این وب ونوشته های بهم ریخته اش هیچ مخاطبی نداره من نه این حس هارو دارم ونه ندارم...میام چندپست مینویسم ذهنم خسته بشه برگردم به دنیای واقعی...متاسفانه یا خوشبختانه من ودلم این روزهاهیچ مخاطبی نداریم وهیچ وابستگی...باکلمات بازی میکنم واینجاباهاشون سرگرم میشم...زیادمینویسم اما نوشته هایی که حسم رو نقاشی میکنه رو جزخودم هیشکی نمیخونه ...شعرمیگم...داستان مینویسم ..اما ازدسترس خوندن ها ونظردادن های همه خارج شده اند...اینجا ومن رو زیادجدی نگیرید...من عشق پر شورهمه لحظه هام پروردگارنازنینمه که نمیذاره محتاج این خاک وعشق هاش بشم.اینجامیام تمرین جمله سازی...خوش اومدی به وبم ...سلام.
آخرین مطالب
پيوندها
  • قلب تنها
  • بهاره
  • ساغروساقی
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان من وخدایی که فقط خودش میداندکیست... و آدرس shahnazi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان
دلواپس خودمم...
مدتهاست بیمارمقیم بخش مراقبتهای ویژه ام




 

عشق ملموس

.

.

.

 مرا ببخش که عشق  ِ ناملموس را نمی فهمم

شبیه آزادی همراه با زندان های اندیشه

مثل پرستیدن خدا و چسبیدن به یک ضریح

و درست به همان نفهمی  ِ تحریم و پیشرفت

که باید این پوزش مرا بپذیری

وقتی یک " کاملا نفهم " عاشق تو می شود 

شرمنده است از یک گذشته ی آنتیک

عذرخواهی می کند از نداشتن  ِ آینده ای درخشان

 و تو را بی لمس

نمی فهمد

نه اینکه نمی خواهد

خنگولانه مطلب را نمی گیرد

 شبیه  ِ وعده های حوری و جوی های شیر و عسل

که " افلا تعقلون " چه می شود

وقتی تو هستی


و عسل با تو عسل می شود

بهشت هم ارزانی همه ی فهمیده ها

که استدعا دارم کمی مرا تحمل کنید

اندکی تساهل و کمی تسامح

وقتی مسدود کردن  ِ بلاگ  ِ یک " کاملا نفهم "

مثل جنگیدن برای ناملموس ترین پدیده هاست

و نبرد با ذهنیت ها

کوبیدن آب در هاون است

که اندیشه مسدود نمی شود

عشق

آزادی

و امید

ف ی ل ت ر نخواهد شد

حالا حتی اگر هزار تنگه را ببندید

تنگ در آغوش گرفتن را عشق است  

 

خواهش می کنم مرا ببخشید که اینقدر زمینی هستم

شاید هم کمی  سیب زمینی

لطفا چنگال هایتان را غلاف کنید

لمس تان به  پوست  ِ من

بی نمک  ِ  دوست داشتن

خیلی توی ذوق می زند

و روغن  ِ رابطه های چرب

کلسترول  ِ هرزگی را بالا می برد

که من

بی دوست داشتن

حتی بوسیدن را مجاز نمی دانم

و بی عشق

خود ار ضایی را پسندیده تر از همبستر شدن

 

مرا ببخش که تو را خداگونه دوست دارم

اما خداگونه نمیتوانم بنویسم

که خدای من

ملموس تر از آن است که به واژه بیاید

.

.

.

عشق ملموس

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب:, :: ::  نويسنده : قلب بی ملاقات